Gideons Musikkskole er grunnlagt og drevet av Gideon Andersson, og holder til i låven på Steinerskolen i Bærum.

Undervisningen ved Gideons Musikkskole bygger på Gideons mangeårige erfaring som musiker og musikkpedagog, og har som mål:

Vi gjør det gøy å lage musikk!

På Gideons Musikkskole får alle utvikle sin musikalitet og sitt talent, og får opplæring utfra egne ønsker, behov og evner. Visjonen er å skape inspirasjon og glede, som for oss er mye viktigere enn elevenes alder, forkunnskaper og målsetting.

Alle våre lærere er erfarne og dedikerte pedagoger, som i tillegg er svært dyktige og aktivt utøvende musikere. Dermed kan vi tilby skreddersydd og inspirerende undervisning på høyt nivå – uansett sjanger.

På slutten av hvert semester har vi konserter, der alle elevene får anledning til å opptre på scenen, individuelt eller i gruppe. Publikum får da oppleve en godt forberedt konsert med variert og spennende repertoar, og framfor alt – en smittende musikkglede.

Gideons Musikkskole har også lydstudio der elevene kan gjøre opptak sammen med en tekniker/produsent. Det er både morsomt og lærerikt å høre seg selv spille eller synge på et profesjonelt lydopptak.

Se oss & hør oss her!

Gå til Påmelding for å bli elev ved Gideons Musikkskole!